30. heinäkuuta 2016

kuukauden suosikit

B I I S I T

V A A T T E E T & A S U S T E E T
Uusi Vansin reppuni! Materialismionnellisuus paras onnellisuus! Kun näin tän repun zalandossa, se oli rakkautta ensisilmäyksellä. And that kids is how i met my backpack. Mä käytän tota lausetta oikeesti aivan liikaa kaikissa yhteyksissä, mutta väliäkö hällä.
H&M:n haalari. Näkyy siis edellisessä postauksessa ja myös yhdessä ig-kuvassa. Rakastan sitä niin paljon, jos ei jaksa ihmeellisemmin miettii mitä laittaa päälle, niin siihen voi vaan äkkiä pukeutua. Ah, helppous ja käytännöllisyys ennen kaikkea!

R O A D T R I P I T onpas muuten hassu kategoria...
Yölliset ajelut ikkunat alhaalla musa pauhaten ja laulu raikuen. Siis pitääks tätä ees perustella? Parasta ikinä. Rakastan kesäöitä, rakastan musiikkia, rakastan laulaa, rakastan ajella ympäriinsä vailla päämäärää ympäri Laitilaa. Voi toki hyvin olla, että mä olen vaan vähän outo.






















Tampere-viikonloppu! Koska Särkänniemi ja kerrankin pääsin hetkeks pois täältä takapajulasta. Ei siinä, kyllä tänne silti on kaikista isommista kaupungeista kiva palata, vaikka mun sielu vetääkin enemmän sinänsä ihmispaljouteen.






































M U U T
1010! -mobiilipeli. Latasin tän ihan pari päivää sitten ja oon nyt jo ihan koukussa... Joten senpä takia tääkin on mun suosikeissa! Enkkani on jopa 1088 tällä hetkellä. Jos säkin pelaat tätä, kommentoi ihmeessä sun ennätys!
Piknik järven rannalla. Ja tästä teinkin kokonaisen postauksen. Ruokaa, uimista, kavereiden kanssa oloa... Ei tämäkään varmaan enempää perusteluita kaipaa.
Yökyläily Katrin luona. Itse asiassa tulin juuri pari tuntia sitte kotiin, oli tosi hauskaa! Pitää ottaa asap uudestaan, oltiin koko ilta ja jonkun verran yönkin puolel vaan parvekkeella ja istuttiin viltin päällä ja kateltiin ympärillemme ja kuunneltii musaa.
Ja ne leivät! Katrin porukat teki meil syötävää ja voi jummijammi ku ne leivät oli niiin hyviä! Oisin voinu syödä kaikki itse... Oikeesti. Niissä siis oli vaa kinkkuu, tuorejuustoo, kurkkuu, tomaattii ja paprikaa, mut ne oli vaan just eikä melkein.

4 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Toi Vansin reppu on cool :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :3 ja en vois olla enempää samaa mieltä, oon ihan rakastunu siihen nyt jo :D

      Poista
  2. Olipas tosi kiva postaus! kuukauden suosikkeja on aina mukava lukea, sillä tällaisissa postauksissa on yleensä tosi positiivinen tunnelma :-)

    http://fiiaelina.blogspot.com.au/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia! :3 mä oon ihan samaa mieltä, nää on aina niin kivoja :D tykkään itekin näistä tosta syystä, et nää on hyväntuulisii, ja kans siks kun niist voi saada jotai itselleenki. esim jotai uusia kuunneltavia biisejä tai vaikkapa jotai vinkkiä jostai kivasta mobiilipelistä.. :D

      Poista