1. elokuuta 2017

mun kalenteri paras kalenteri

Tossa aloin tuumimaan, että tänhän vois tituleerata jonkunmoiseks back to school -postaukseksi. Toisaalta esittelen täs vaan mun kalenteria, joten ei oikeastaan. Mut kuitenkin kalenteri on tärkeä kouluakin ajatellen... Okei, miten vaan, mä laitan tämän osaksi "lukio" -tagia.

Tältä siis mun rakas näyttää. Julia tän tosiaan huomasi Suomalaisessa kirjakaupassa ensimmäisenä, ja kuten oon aikasemmin sanonut, oon hänelle velkaa koko elämäni. Koska siis, tää kalenteri on yksinkertasesti vaan niin ihana! Yksinkertainen ja söpö.
Tietenkin ekana avautuu sivu, jolle kirjoitetaan omia tietojaan. Innostuin itse ne täyttelemään juuri ennen, kun muistin, että olen tekemässä tätä postausta... joten piti vähän blurrailla. Ilmeisesti sisäkannessa on tasku, johon voi vaikkapa laittaa jotain tärkeitä papereita, joita koulusta tarpeeks usein saadaan. Takakannessa on myös tollanen!

Kuukausien alussa on sivu muistiinpanoille, ja tietenkin kuukauden numero. Mun mielestä niin ihanan yksinkertaista, silmä ihan lepää.

Kun sivua kääntää, avautuu to do -lista, ja sitten joku seinäkalenterimainen näkymä. En malta odottaa, että pääsen täyttämään varsinkin noita to do -listoja asioillam mitä en tule varmaan koskaan tekemään! Hah, eikös se aina niin tuppaa menemään? Toisaalta elokuun kohdalle kirjoitin, että kirjat pitäisi vähintään ekaan jaksoon "jo" viimeistään nyt hommata. Aionkin itse asiassa ihan piakkoin!
Musta on ihanaa, että päivien kohdalla on vaan muutama hassu rivi. Niihin voi merkata vaan nopeasti jotain päivästä, vaikka saman tien kellonaikoineen. Ja lisää mahtuu aina viereen! Mun mielestä tässä kalenterissa positiivisinta on se, että tilaa omille muistiinpanoille riittää - isolla ärrällä. Juuh elikkäs, en usko tota lausetta itsekään. Itse asiassa se positiivisin asia, minkä kohta kerron, oli se it syy miksi tämän kalenterin ostin.

Katsokaa mikä määrä tarroja! Ah, voi että, mä rakastan tarroja nykyään yli kaiken. Sain laskimeenkin ostettua söpöjä tarroja. Eli niiden pitäisi piristää mua matikan, fysiikan ja kemian tunneilla jos kaikki vaikka menee pieleen ja ynnä muuta sellaista. Oon myös ilmesesti nyt jo onnistunut kohtelemaan mun kalenteria kaltoin, huomasin just, että noilla tarrasivuilla on jo ryppyjä... Aloin myös mietiskelemään, että on ehkä vähän hassua olla näin innoissaan yhdestä kalenterista.

3 kommenttia:

  1. Ihana kalenteri ja noi tarrat! Mä oon kans semmonen kalenterin pitäjä ja kirjotan aina erikseen joka viikolle listan siitä, mitä kotiaskareita pitää tehdä :) Mun pitää kans hankkia jotain kivoja tarroja ja post-it lappuja värittämään näkymää!

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Näin jo jossain toisessa blogissa aiemmin tästä kalenterista postauksen ja ihastuin tähän heti! Menin ettimään lähimmästä Suomalaisesta kirjakaupasta, mutta siellä ei ollut näitä :/ Mä oikeesti niin haluan tuon kalenterin, koska se näyttää kuvien perusteella niin ihanalta! ♥

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Tää kalenteri on ihana! <3 Mulla oli blogissa vähän aikaa sitten kalenteripohdintoja uudeksi kalenteriksi! Tää pitää käydä katsomassa kaupassa, näyttää kivalta!

    http://taruanuelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista