18. huhtikuuta 2017

makoisa pääsiäinen

Heipä hei! Mun pääsiäinen meni kokonaisuudessaan aika hyvin, musta tuntuu kyl toisaalta että puolet lomasta istuin mautossa ja olin keskustassa. Mut kerkesin kuitenki rentoutua, käydä moikkaamassa iskää, hakea siltä matkalaukun, joka lentää mun kanssa Ranskaan #8päivää; heittää läppää siskojen kanssa, käydä Turussa ja ennen kaikkea näköjään syömäänkin. Mä nimittäin maistoin Rossossa lauantaina ekaa kertaa elämässäni margarita-pizzaa, ja se oli heaven.
Ja siltä se näyttääkin. Mä oon nyt taas löytäny rakkauteni pizzaan, kun viime viikolla Tanjan kans saatiin päähänpisto hakea sitä jostakin. Ja nyt haluun pizzaa - taas vaihteeks. Noh, ehkä joskus voisi hakea uudestaan. Sitten, äiti päätti nyt tehdä kakkua, kun ollaan kaikki siskokset koolla kotona. Muuten se olisikin jääny äitienpäivään, mutta mun vanhempi sisko lähtee silloin matkalle. Eli se oli vähän niinkun etuajassa tehty äitienpäiväkakku, hah.
Voidaanko niinku antaa aplodit mun äidille ja siskoille? Mä en kestä miten hyvää se oli. Yhtä hyvää ku miltä näyttääkin, true story! Sitä onkin vielä vähän jääkaapissa ja oon suunnitellu syöväni sen any day now. Okei okei, ehkä en kokonaan sitä pientä jäljelläolevaa osaa ite vetele. Noniin, nojoo. Mä oon suoraan sanottuna vähän, sanoisinko ei-innostunut siitä, että mun pitää lähteä tänään kouluun. Jotenkin mä jo niin kerkesin pääsemään lomafiilikseen, ja nyt pitää mennä takasin! Voi juma, en muuta sano. Hyvä puoli tässä on se, että täksi päiväksi ei ollut niin paljon läksyä, kuin odotin.
Ja loppukevennykseksi: katsokaa mun laskinta! Nyt se ei oo enää niin tylsä, kiitos Darth Vader-tarran, joka tuli suklaamunasta. Nyt voin hyvin. Hah, emmä oikeesti koskaan voi hyvin!

4 kommenttia:

  1. Oi nams miten herkullisen näköinen kakku!<3 Kiva postaus :)

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus ja niin hyvän näköistä pizzaa ja kakkua! *.* Nam nam.
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :3 ah voi että nyt haluun lisää kakkua :D ja olin äsken taas vaihteeks pizzalla... oivoi

      Poista