16. elokuuta 2016

iloinen lukiolainen




























Aito ilo ja sillä lailla! Päätin tälleen ekan päivän kunniaksi napata asukuvia, missä kaikissa oli musta jotain vikaa paitsi tässä. Tai no asukuva ja asukuva, tässäkin näkyy vaan puolet, mutta mulla oli kuitenkin alaosana tietenki mun luottohame että eipä siinä. Ja olin kans päättäny laittaa ton ihanan paidan, minkä ostin Seppälästä vähän aikaa sitten ja oon nyt jo ihan rakastunut... Noniin, tänään oli siis eka päivä lukiossa ja voin sanoo, että on kyl tosi erilaista ku yläasteella. Tuntu hölmöltä kävellä yläasteen pihan poikki tänä aamuna, kaikkien lukiolaisten meinaan piti kokoontua ruokalassa niin pakkohan siitä sit oli mennä. Oli kans tosi hassuu nähdä uusia seiskaluokkalaisia, mun mielestä ne näytti kaikki kauheen pieniltä.
Sen jälkeen ku oltiin päästy ruokalasta niin mentiin ryhmänohjaajan luokkaan ja vietettiin siellä sitte se eka tunti. Loppupäivä olikin normaalisti ja mä pääsin vihdoinkin filosofian tunnille. Oon nyt jo sitä mieltä, että tulee olemaan yks mun lempiaineista ja meidän opettajakin on tosi kiva! Mulla oli myös tänään heti kolmannella tunnilla hypäri. Normaalisti kolmannella on siis ruokailu keskellä tuntia suurin piirtein ja ois syömään saanut mennäkin, mut kelasin että jauhelihakeitto ei innosta niin kai nyt sitä kaupassa oli käytävä. Alan epäilee jonkunmoista addiktiota nimenomaan tuohon Novelleen... Aijaijai. Kävin myös koulun jälkeen ostamassa lisää vihkoja, koska ei sinänsä kauheesti innosta kirjoittaa tai kuvata terveystiedon, filosofian ja englannin muistiinpanoja kännykkään. Kaiken lisäksi Tokmannilta sai 4 vihkoa kahdella eurolla niin kai nyt siihen piti tarttua!

2 kommenttia:

  1. Onpa ihana ja aidosti iloinen kuva sinusta! Tsemppiä koulunaloituksen kanssa :-)

    http://fiiaelina.blogspot.com.au/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :3 ja kiitos taas, sitä kyl todellaki tarvitaan :D

      Poista