14. maaliskuuta 2017

testis muumisukat ja suklaamansikat

Siis sain maailman söpöimpiä sukkia ikinä! Tilasin noita siis Jar-X:ilta, myytiin niiden tuotteita ranskan ryhmän kanssa. Mun oli ihan pakko saada Nipsu-, Muumimamma- ja Pikku Myy-sukat - koska miksei! Okei, Pikku Myyt halusin ehkä kans osasyynä pinkin värin takia... Noniin, kuitenkin, heh. Ja mä myös päätin hemmotella itseäni ostamalla jotain, mitä oon jo kauan kuolannut. Eli fazerin niitä mansikoita, joissa on suklaakuorrute päällä. Ne oli oikeesti heaven, jos mietitte ostamista, tehkää se! Parasta ikinä kun Täti Punainen tulee käymään, sanon suoraan. Ja lisää positiivisuutta: mä kävin jopa lenkillä ja treenasin samana päivänä - ja sadekin yllätti illalla. Mä oon vaan vieläkin sadeihminen, siin asiassa en varmaan koskaan tuu muuttumaan. Nyt kyllä heräs ajatus, että olisi oikeesti pitänyt ostaa lisää noita muumisukkia.

2 kommenttia:

  1. Oi hitsi mäkin haluun maistaa noita mansikka maitosuklaa makeisia! Pakko käydä ostamassa josain vaiheessa :D

    VastaaPoista