10. huhtikuuta 2017

ben & jerry's on mun uusi guilty pleasure


Ajattelin tehdä nyt tällaisen peruspostauksen, jossa kerron vähän kuulumisia. Viime viikolla ei tullut tekstiä, koska mä oon yrittänyt toipua lähinnä kahdesta fysiikan osakokeesta. Ekasta kokeesta vedin kaksi pistettä yli puolivälin ja se jo riitti mulle, mut mä toivon, että tosta seuraavasta saan ees vähän paremman. Huomenna saankin tietää, miten kävi. Ja sitten saan sanoa lämpöfysiikalle byebye ja keskittyä sähköfysiikkaan, joka onkin mun mielestä noin triljoona kertaa kivempaa kuin edellämainittu... Noh! Matikassa alkaa vektorit, kemiassa on ihmisen ja elinympäristön kemiaa. Ei siis mitään maailman vaikeimpia, ehkä mä selviän täst. Ja mulla alkoi myös venäjä pitkästä aikaa! Ei oo onneksi kauheesti mitään unohtunut, hah.
     Niin ja sitten muita asioita. Olin viikonloppuna mökillä muutaman kaverin kanssa juhlimassa Nellin synttäreitä - ja puhuttiin, että pakko ottaa joskus uusiksi. Oltiin pienellä porukalla, nii oli tosi hauskaa! Ja olen myös todennut, että Ben & Jerry's Strawberry Swirled on aivan saakelin hyvää. Voisin syödä sitä nytkin - paitsi että meillä on kohta ruoka, ja tosta jätskistä nyt tulee vähän paha olo jotenka nojoo. Mitäs teille lukijoille kuuluu? Onko suositella mulle mitään Ben & Jerry'siltä? Cookie Doughia oon jo koittanut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti