17. toukokuuta 2017

pinkkiä sen olla pitää

Hei kaikki pitkästä aikaa! Oon ollut täällä blogin puolella vähän hiljaisempi, mutta nyt loppukuukaudeksi mulla on tulossa muutamia postauksia Ranskan matkasta. Oon siis tosiaan viime aikoina keskittynyt vähän enemmän kaikkeen muuhun, kuin blogini ylläpitämiseen. Kerron Pariisista sen verran, että se oli kyllä tosi kaunis paikka - ja lemppariasiani koko matkassa oli Disneyland. I will be back! Mutta niin, eilen tuli jopa käytyä Raumalla. Ja katsokaa, mitä mä löysin:
Pinkki jatkojohto - that's the dream! Ja ennen eilistä päivää en ees tienny sen olevan the dream, hah. Ja siis, rakastuin noihin flamingovaloihin ensisilmäyksellä. En kyllä oo vielä ihan varma, mihin ne laitan, mutta kyllä mä sen pian keksin. Toivon ainakin... Mitäs kaikille muille kuuluu? Onko kehenkään muuhun tarttunut hirveä MM-kisahuuma, niinku muhun joka saakelin vuosi. Toisaalta jäi vähän paha maku suuhun eilisestä pelistä, mutta ehkä huomenna menee sitten paremmin. Vastassa on toki USA, mutta yritän pysyä positiivisena, eh.

4 kommenttia:

  1. Mullakin oli joskus se niin sanottu pinkki vaihe! Hankin ikeasta ison pinkin maton ja pinkit verhot, nyt ei oo kyllä jäljellä enää mitää muuta kun yksi pinkki meikkipussi siltä ajalta :) Taisin sillon ollakin vielä sinun ikäinen. Ja jääkiekkoa odotellessa, vaikkakin nämä kisat taisi nyt tässä sitten olla Suomen osalta.

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, mulle kelpais! :D yritän kuitenkin huoneen sisustuksessa vähän hillitä, kun mulla on siniset seinät ja silleen - ehkä liika pinkki näyttäis hassulta. Ja höpsis, uuteen nousuun vaan!

      Poista