25. heinäkuuta 2016

tampereella
































Tää viikonloppu tuli vietettyy Tampereella. Lähdettiin äidin kans aamukymmeneltä Turkuun hakemaan siskoa, ja sieltä vasta joskus yhen aikaan lähdettiin Tampereelle toisen siskon luo. Oli itse asias ämpärilistalla käydä Jameralla hommaamas kirjoja, mut ei sit oikee ehdittykää. Ens viikolla kyl mennään taas Turkuun niin koitetaan sieltä jostai sitte niitä metsästää. No niin elikkäs, oltiin noin kolmen aikaan perillä sitten ja syötiin ja mietittiin mitä tehdään tänään ja mitä huomenna. Käytiin sitte Ideaparkissa pikaseen, ja siel mä kerkesin kuluttamaan vaan 20 euroa - ja niilläkin mä ostin vaan haalarin ja pitkähihasen paidan H&M:ltä, joka taitaa olla mun jonkunmoinen luottokauppa ilmeisesti. Ja illalla kokattiin sen verran, että laitettiin lohkoperunoita uuniin. Niis oli päällä siis sellasta yrttistä perunakuorrutetta.






















































Sunnuntai vietettiinki Särkänniemessä! Ja oltiin kaikki puolikuolleita, kun oli nii kuuma. Mut kun päästiin Koskiseikkailuun ja Tukkijokeen, niin heti kaikki viilennyttiin. Mä panin merkille, et kävin viime vuonna ihan samoissa laitteissa kun nyt eilenkin. Ja tietenki ehdoton ykkössuosikki on Tornado, vaikka aina ku siihen meen ni oon ihan hermona - pelkästää oikeestaa siks, että se nousu sinne ylös vaan pelottaa mua ihan sairaasti ja se on se kamalin kohta siinä, ja sitte se hauskuus alkaa ku sen ohi pääsee. Mun on kyllä pakko sanoa, että MotoGee on kanssa tosi kiva laite, mut ei silti mee Tornadon ohi - ikinä! Musta tuntuu, että vaikka söin ihan tarpeeks sipulirenkaita eilen, niin silti mul on vieläkin ihan kauhee himo niihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti