29. kesäkuuta 2016

baby i've been losing sleep dreaming about the things that we could be





Kuten otsikosta ja siitä, että tää postaus on mun blogissa, voi päätellä; olin jälleen kerran wide awake viime yönä. Tänään oli toki työpäiväkin (12-16 eli sama aika kuin eilenkin), mutta luonnostaan kukuin sinne viiteen asti suurin piirtein. Onneks oon aina pärjänny vähäisillä tai sen puoleisilla yöunilla, nimimerkillä yläasteen aikana kerkesin sellasiin tottumaan. Jostain syystä sain hirveen inspiksen kuvata tota suihkulähdettä meidän kaupungintalon edustalla, kun kuulin sen liplatuksen jo kaukaa. On se kyllä aika söpö ja omalla tavallaan kauheen rauhottava. Vesi - tai ainakin sateena ja järvinä ja merinä ja juurikin suihkulähteissä - saa mut jotenki kauheen rauhalliseks ja levolliseks ja yleens tykkään vaa katsella kun se liplattaa lähteissä, sataa taivaalta tai vain on mun edessä ja jatkuu silmänkantamattomiin tai loppuu vähän matkan päähän kuin seinään. Huomenna näenkin ihmisiä! Kuten tänäänkin, paitsi että tämänpäiväinen käynti keskustas oli vaan sellanen pieni piipahdus. Mutta oon silti ilonen ja innoissani huomisesta, vaikka mun siitä pitääkin sitten mennä suoraan töihin... Mulla on huomenna jopa jonkunmoinen iltavuoro, neljältä alotan ja kaheksalta lopetan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti