30. kesäkuuta 2016

not working from home

Tänään ei itse asias ollut kauheen ihmeellinen päivä sinänsä. Äiti teki pirtelöö, joka on vähän hassunmakusta mut kai se vielä juotua tulee (jep, sitä on viel jäljellä), mulla oli töitä ja siellä lähinnä järjestelin kalenteria ja olin vain. Ja kelasin sitä että siellä kävi jopa kaksi ihmistä neljän tunnin aikana... Vautsi. Ja koin tänään myös suuren hämmennyksen. Olin tänään näkemässä kansainvälisyyskurssin porukkaa ja yhden heistä espanjalaista kaveria, jonka siis mäkin tunnen. Ja yhdellä kurssilaisella tai no kai mä voin häntä frendiksikin kutsua, oli jotain tollasia outoja ylläolevia ns keksejä. Ne näyttää ihan syömäpuikoilta, niissä on mansikkakuorrute päällä ja voin sanoo, että mun frendi sai hyvät naurut kun mä olin ihan hämmentynyt syödessäni noita. Kuulemma hän oli ostanut ne Turusta, siitä kaupasta joka on Brahenkadulla. Seuraavan kerran ku Turkuun meen niin todellakin meen ettimään noita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti