28. kesäkuuta 2016

myllyssä






Sanoisin, et on ollut vähän väsyttävä päivä. Tai ei sinänsä, mutta on silti. Heräsin tänään jopa 10.30 koska työt alko kaheltatoista, mutta onneks sain siskolta ja äidiltä kyydin - tai no, me lähdettiinkin suoraan mun töiden jälkeen myllyyn ja viemään sisko kotiinsa. Noi kaksi kuvaa tossa yläpuolella on siis mun työpaikalta, oon valvoja yhdessä näyttelyssä täällä päin ja toki toimenkuvaan kuuluu myös asiakkaiden opastus ja muu sellainen. Toisaalta huomenna pitääki sitte herätä aikasemmin, koska mun täytyy fillaroida paikan päälle, mut en toki valita. 
Pääsin siis neljältä töistä ja sitte lähettiinki suoraan Myllyyn. En itse asiassa jopa ostanu melkee mitään! Vaan yhen mekon H&M ja sitten uuden demikalenterin, pitäähän nyt tulevana lukiolaisena munkin opetella kunnolla sellasta pitämään, että on kaikki järjestyksessä. Itse asiassa mä oisin halunnu ostaa tänään uudet kuoret, mut jostai syystä en löytäny mistään sellasia, joista oisin pitäny. Vaativan elämä on rankkaa, aijai! Tuli oltua about 5 tuntia Myllyssä jopa, ja siitä lähdettiin sitten siskon kämpille. Mä vaan mietin, että minkä takia ees pieni matkustaminen väsyttää niin paljon sinällään... Hah, taas näitä mun hienoja melkeinkeskiyön mietiskelyjä.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti