20. lokakuuta 2016

pullat best

Jostain syystä mulla oli eilen vähän huonompi päivä ku yleensä. Tai no luultavasti syynä on se, että ku suoraan ranskan tunnilta meen keskiviikkosin venäjän tunnille, niin ne kaks kieltä peräkkäin on jotenki liikaa. Varsinkin, kun en ollut muistanut ottaa mitään välipalaa! Olin niinkun vikat 10 minuuttia (mulla on 14.14-16.00 venäjää) venäjän tunnilla aivan, siis aivan zombie enkä suurin piirtein tiennyt mitään asioista. Sitten kun aika koitti eli kello löi neljä, sanoin opettajalle до свидания ("do svidaniya", näkemiin) ja häivyin luokasta vähän äkkiä ja fillaroin kotiin. Olin koko loppupäivän aika väsynyt, samalla vähän ärtynyt ja nukuinkin pienet päikkärit. 

Illalla kuitenkin kaikki muuttui paremmaksi. Äiti leipoi pullia, koska mun pitää huomenna viedä niitä kouluun myytäväksi. Niinkun, mikään ei kyllä ois saanu mua paremmalle mielelle ku äidin tekemät pullat. En yleensä jakele elämänohjeita - köh - mutta nyt jaan! Oikeesti, jos on huono päivä, pulla auttaa. Ja kiva sarja Netflixistä. Tsih. Tulipa tästä symppispostaus. Ja nyt tekee taas vähä mieli pullaa, vaikka just äsken söin niitä.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti