15. elokuuta 2016

vohvelit ymmärtää mua































Ai miksi? No, kun Täti Punainen päättää tulla käymään kramppeineen ja Niagaran putouksineen, vohvelit piristää kummasti. Heti aamulla kun heräät ja tajuat mikä on homman nimi, on vaan parasta mennä laittamaan vohvelirauta lämpiämään ja hetken päästä nautiskella vohveleita mansikoilla ja kermavaahdolla. Vielä kaiken kruunaa se, et oot yksin kotona ja saat heti mennä katselemaan Frendejä olkkariin peiton alle. Ja sitten vähän ennen kun äiti pääsee töistä niin laitat sille viestiä, että viitsisikkö tuoda suklaata tai jotain vastaavaa tullessas. Mä sain jopa irtokarkkipussin! En oo tosi pitkää aikaa sellasta nenäni edestä löytäny. No sillä irtokarkkipussilla täynnä suklaata oon pari päivää pärjänny, ja vielä ois pari päivää edessä. Hyvä juttu on se, että pahimmat päivät on kohta ohi eikä tarvii kestää kipuja koulussa.

2 kommenttia:

  1. Nam! Vohvelit on todella hyvii, oon aina halunnut sen raudan, mutta ne on melko tyyriitä jos haluaa hyvän. Se sopisi mulle norjalaista suvun puolta pitkin, kun sielä käy syyään joka päivä vohveleita ja jopa hotellissa saat itse paistaa aamupalabuffetissa omat vohvelis!

    http://finnlandsnorsk.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, mäkin oon käsittäny että osaa ne kyl hintaviaki olla D: ehkä jää raudat ostamatta ku joskus sadan vuoden pääst muutan omilleni.. :( mitä ihmettä, mä haluun sinne, paratiisi!! ♥____♥

      Poista