16. syyskuuta 2016

oon enemmän fiiliksissä kuin cheek sen biisissä





























Hyvää perjantaita ihmiset! Itsellä ainaki menee ihan hyvin kaiketi. Ehkä lähinnä koska eilinen ja koska tänään tosiaan pääsin koulusta 13.05. Ja mun on pakko nyt hypettää tännekin: sain tänään tarpeeks monta uutta pokemonia ihan puskista ja sain tänään tyyliin viiden minuutin sisällä kaksi - kaksi - Vaporeonia ja mä en vaan kestä. Ekan sain evolvaamalla ja toisen löysin S-marketin pihalta melkein heti tuon evolvaamisen jälkeen. Suusta pääsi homermainen wohoo kun vihdoin ja viimein sen sain, ja vielä kaksin kappalein!

Okei mutta nyt asiaan. Eilen kun oltiin äidin kanssa kaupassa, huomattiin, että on jonkunmoinen tyhjennysmyynti. Suurin piirtein melkein heti sisäänkäynnin jälkeen oli kaksi jonkunmoista alelaaria, mistä sai kaiken 2e/kpl ja mä oon niin onnellinen! Sain nuo meikkisiveltimet joita olen valehtelematta katsonut ihaillen monta kuukautta, mutta en oo viittinyt niistä maksaa 20e... Vaikka pidän melkeen kaikesta pinkin ja vaaleanpunaisen välimuodoista ja mun on aina pakko saada ne, en silti niitä ostanut. Mutta totta kai ne nyt oli pakko, siis ihan pakko ostaa kun oli alennuksessa. Ja tuo peili kans, joka vei mun sydämen heti. Kuten olen sanonut ja tulen varmaan aina sanomaan: materiaalionnellisuus paras onnellisuus! Pakkauksessa on siis esimerkiksi luomiväriapplikaattori, häivytyssivellin, puuterisivellin. Ja näitä ainakin mä tarvitsen kyllä aina! Mulla on myös ollut sama puuterisivellin jo kauan, joten ihan jees nyt vihdoin saada uusi mistä oikeesti pidän.

2 kommenttia: