30. syyskuuta 2016

kuukauden suosikit

B I I S I T


V A A T T E E T & A S U S T E E T
Collegepaidat. Koska syksy! En vaan pidä mistää enempää ku siitä faktasta, että voin vetää aamuisin päälle ihanan lämpimän ja pehmeän collegen.
Body. Näkynyt instagramissa. Olin kuolannut tätäkin jo todella kauan, ja sitten eräs kaunis päivä huomasin sen olevan alennuksessa puoleen hintaan hm.comissa. Oon niinkun aivan rakastunut siihen!

M E I K I T
Puuterisivellin. Ootte ehkä jo lukenut mun postauksen, missä kerroin että ostin vihdoin ja viimein uusia siveltimiä. No, vihin puuterisiveltimen käyttöön tuossa muutama päivä sitten ja ai että ku se on niin ihanan pehmoinen ja niin söpö! Oh, vähän niinku minä. Tai Clefairy!

Maybellinen blushed nudes. Mun on pitänyt pistää tämä jo aikaa sitten suosikkeihin, mutta jostain syystä aina piru vieköön unohdan! Nyt kerrankin muistan. Ostin tän luomiväripaletin silloin, kun ostin kirjoja suomalaisesta kirjakaupasta Turussa. Tää oli vähän niinku mun palkinto siitä, että vihdoin pääsen siitäkin kirjojenostostressistä eroon! Myös ne kuoret, jotka oli edellisissä suosikeissa. Tää on ollut kovassa käytössä, oon tähänki aivan rakastunut.


M U U T
Syksy. Vihdoin on virallisesti syksy! Paitsi että on vielä aika lämmintä, mikä on toisaalta vain hyvä asia. Mutta mun mielestä syksy on vaan paras vuodenaika. Kaikki puut ja kaikki näyttää niin kauniilta... What a wonderful world.

How I met your mother. Tämän piti olla heinäkuun suosikeissa jo, mutta unohdin sen sieltä... Nyt oon kuitenkin tässäkin kuussa katsonut HIMYMiä ihan sikana ja luulen, että alotan pian alusta, enkä enää vaan selaa joitain kausia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti