24. lokakuuta 2016

kurkotusta tähtiin

Oon nyt tehnyt jotain, mitä mun on pitänykkin tehdä jo tosi kauan. MÄ JULKAISIN LAULUVIDEON YOUTUBESSA! Mun on jo kauan pitäny saada aikaseks, ja oon jopa äänittäny monia covereita monista eri biiseistä, mut aina niissä oli jotakin vikaa. Ajattelin kans, että nyt ekaks pitäs laulaa jotain englanninkielistä niin sais ehkä isomman yleisön, mut sit totesin, että mieluummi laulan suomeks. Koska suomalainen yleisö obviously! Mutta no niin.
Päätin sitten samalla, että laulan sen biisin, jota laulan melkein aina. Sillon kun teen ruokaa. Sillon kun käyn suihkussa ja oon yksin kotona. Ja se on samalla mun mielestä ihanin rakkauslaulu, minkä oon koskaan kuullu. Ja ihmiset, se on Leif Wagerin "Romanssi". Käykää ihmeessä katsomassa tai no kuuntelemassa ja älkää pelätkö jättää palautetta mulle vidin kommentteihin tai tänne! Kiitän jo nyt kaikkia, ketkä vaivautuvat katsomaan ja niitä myös, ketkä antavat palautetta. Kiitos ja kumarrus!

PÄÄSET VIDEOON TÄSTÄ

4 kommenttia:

  1. Liityin lukijaksi :)

    www.tiiaemilia.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Sait uuden lukijan!❤ ja ps. Sul on ihana lauluääni!❤✌

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho oon jostain syystä unohtanu vastata tähän :o tosiaan, kiitos! ♥

      Poista