15. lokakuuta 2016

viikon hiljaisuuden jälkeen

Tänään tuli käytyy kahvilassa pitkästä aikaa! Oltiin Sanin kanssa tänään 11-13 K-Supermarketissa auttamassa myyjäisissä/arpajaisissa. Kerättiin siis rahaa kevääl olevaan Ranskan matkaan. Sen jälkeen tosiaan jäätiin keskustaan pyörimään muutamaksi tunniksi, ensimmäiseksi suunnattiin kahvilaan ja napattiin täytesämpylät. Mä ihastuin tohon tomaattimozarellaan ja musta tuntuu, että voisin syödä niitä vielä lisää - ja lisää. Sitten me päätettiin mennä käymään paikallisella kirppiksellä ja sitten kaupoissa kattelemassa meikkejä. Löysin kirpparilta tarpeeks kaikkea mukavaa, mut en ostanut mitään vielä. Meen luultavasti joku muu päivä vielä katselemaan. Näin nimittäin ihan kivan Audrey Hepburn -julisteen!









Mulla oli muuten koeviikko 28.9-5.10. Pakko sanoo, etten lukenu paljoakaan mihinkään, mut sain silti ihan hyviä numeroita. Filosofian koe taisi olla ainoa, mitä ihan oikeesti luin! Ihan kiinnostuneena myös. Ja jotain osasin kokeessakin jopa, sain mun muistaakseni esseestäkin pisteen vaille täydet. Mulla oli siis filosofian lisäks kemian, enkun, matikan ja terveystiedon koe. Perjantaina (30.9) sain viettää kotona, ei ollu meinaan yhtäkään koetta sinä päivänä. Ja kyllähän mulle se vapaapäivä kelpas, senkin vietin nukkuen. Huomisenkin vapaapäivän vietän nukkuen luultavasti, paitsi varmaan näen frendejä vielä huomenna. Heeeti kun saan itteni ylös siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti