31. lokakuuta 2016

kuukauden suosikit

B I I S I T





V A A T T E E T & A S U S T E E T
Musta pitsipaita. Ostin tosiaan torstaina Stockalta ja oon nyt jo ihan rakastunut! Tälläkin hetkellä mun päällä. Ah, materialismionnellisuus paras onnellisuus. Vero modan paita vissiin, ellen ihan väärin muista.

M E I K I T
NYX. Nyt kun vihdoin sain Nyxin meikkejä niin tottakai ne nyt tähän pitää lätkäistä! Itse asiassa aattelin seuraavaks ostaa contourpaletin ja luomiväripaletin ehkä, katsotaan millon pääsen seuraavaksi kaupoille, heh.

M U U T
Kuoret. Edellisessä postauksessa esittelemäni kuoret ovat tietenkin suosikkien listalla! Todellakin sen rahan arvoiset, jonka maksoivat. Mä vaan rakastan tota pörröistä pupunhäntää, hihi, sitä on kiva hypistellä jos ei ole muutakaan tekemistä.
Venäjä. Oon nyt erityisen paljon alkanu pitää venäjästä, kun sain vihdoin ja viimein hankittua kirjankin niin pysyn perässä! Venäjä on aina ollu musta tosi kaunis kieli. Jos mun pitäs sanoa vaan yks sana venäjän kielestä, joka on kaunein, ni se on varmaan море ("morje") eli meri.
Päivä Turussa. Toki tääkin on mun suosikeissa! Syyt ehkä parhaiten selviää edellisestä postauksesta. Mutta jospa nyt kuitenkin sanoisin jotain tähän... No, pääsi shoppailemaan ja viettämään aikaa kaverin kanssa!
Tämä näky. Alapuolella. Miten niin yksinkertanen asia kuin jää voi olla jotai nii kaunista?



4 kommenttia: