18. marraskuuta 2016

netflix and chill

Sain eilen koneen, wohoo! Tai no läppärin, kylhän mulla jo pöytäkone on tietenkin. Voin sanoa nyt jo, et mä rakastan tätä, ah. Itse asias ajattelin tehä siitä jonkunmoisen postauksen ehkä ensi viikolla, jos kokeilta kerkeän. Mulla siis alkaa tiistaina koeviikko, joka luonnollisesti kestää sen viikon ja joka päivälle on sattunu koe... Viime jaksossa oli jopa yks vapaapäivä. Ootan toisaalta jo, että viikonloppu menis ja koeviikko alkaisi niin loppuisi myös joskus. Ens jaksosta oon innoissani, koska mulla alkaa viimein psyka ja kuvis, joita oon odottanu jo ihan alusta asti! Saapa nähdä, osaanko kuviksessa enää mitään, ku en oo ees piirrelly yhtikäs mitään seiskaluokan jälkeen - paitsi sydämiä vihkoon koristukseksi.
     Oon myös todella ylpeä itsestäni. Tänään nimittäin jaksoin jopa nähdä ees hitusen vaivaa mun välipalaan! Lauantaimakkara, juusto ja salaatinlehdet tekee leivän ja ne vielä kylmän veden ja kaakaovanukkaan kanssa tekee namivälipalan. Mut nyt meen kattomaan lisää Netflixiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti