30. marraskuuta 2016

kuukauden suosikit

B I I S I T


V A A T T E E T & A S U S T E E T
Hame + paksut sukkahousut. Tykkään itse asiassa käyttää enemmän hameita kuin pöksyjä, joten talvella välillä asuvalinta hankaloituu, kun on kylmä. Mut onneks paksut sukkahousut on pelastaneet mut! Tänäänkin keikistelin hameen kanssa koulussa, eikä ollut oikeestaan yhtään kylmä edellä mainittujen pelastajien takia.
Villasukat. Siis, oon nyt hurahtanut ihan täysin villasukkiin! En oo oikeen koskaan käyttänyt villasukkia, mutta nyt oon yhtäkkiä lämmennyt niille. Ja jalat myös. Alla oleva kuva on varmasti mun blogin söpöin kuva ikinä, just saying.
M E I K I T
Punaruskea huulipuna. Oon löytänyt myös nyttemmin rakkauteni punaruskeisiin huulipuniin! Ne näyttää kaikkien asujen kanssa niin hyvältä, niinkuin kyllä tulipunainenkin, mitä yleensä käytän, mut shoutout nyt punaruskeille! Mulla on ikävä kyllä vaan yksi tällainen huulipuna, joku Lumenen vanhahko, mutta ihana se on.

M U U T
Kirjojen ulkonäkö. Okei elikkäs, huomasin yks päivä, että mun koulukirjat on ihan sairaan kivan värisiä! Meidän maantiedon ja ranskan kirjat (alla) ovat varmaan hienoimmat. Ranskan on tietenkin kivempi, koska sehän on pinkki ja mä tunnetusti rakastan kaikkea pinkkiä ehheh. Puolet muuten siitä kirjan sisällöstäkin on vaaleanpunaista! Ihan sama mitä elämä tuo tullessaan, mul on pinkki ranskankirja. Piste.
Mannapuuro. Jos et jostain syystä ole koskaan maistanut mannapuuroa, voin suositella lämpimästi! Itse asias, jos tykkäät riisipuurosta, tykkäät luultavast mannapuurostakin. Ah, mannapuuro mansikoiden kanssa on parasta just nyt.
Talvi yleensäkin. Alan lämmetä talvelle ihan vaan sen takia, kun tuolta ulkoa saa oikeesti niin nättejä kuvia.
Joulu on tulossa. Tämä viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä. En sinänsä ole kummoinenkaan jouluihminen, mut onhan se aina kivaa, kun se tulee! Huomenna saakin jo avata ekan luukun kalenterista...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti