11. marraskuuta 2016

se on talvi nyt

Noniin, nyt se kylmä talvi on saapunut. Tai ei onneks ainakaan vielä niin kylmä, ootan oikein innolla niitä -20 asteen pakkasia... Not. Mut ei se kyllä sitä asiaa muuta, että ulkona on nyt oikeesti tosi kaunista ja on helpompaa nähä mihin on menossa kun kulkee pimeällä. Mä en sinänsä lumesta pidä, mutta parempi sekin kuin jää mistä mä en pidä ollenkaan - enkä tunne kauheesti muitakaan, ketkä talvella jostain syystä haluais liukastua.
     Mulla ja Sanilla oli muuten tällä viikolla kahvilavuoro. Pidetään siis sitä pareittain ranskan ryhmän kanssa viikoittain. Onneks viikko on nyt ohi, aloin olee jo täynnä sitä kahvinkeittämistä ja leipien tekemistä - toisaalta kyllä en, koska ne meni kaikki tosi hyvin kaupaksi! Mut onneks nyt ei vähään aikaan tarvii. Eikä mulle kuulu oikeestaan sen lisäksi mitään ihmeellistä. Paitsi oon ehkä vihdoin löytänyt sellaisen koneen, jonka hankin kouluun ja oon jo askeleen lähempänä sen ostamista!

Ainiin, julkaisin muuten juuri uuden lauluvideon! Tällä kertaa käsittelyyni pääsi "Hallelujah". Käy kuuntelemassa näin perjantain kunniaksi. Capisce?

6 kommenttia:

  1. Mä tykkään lumesta, se tekee kaiken ihan satumaailman näköiseks :D Niin kaunista ku kävelee aamulla töihin. Ja uuu toi teidän kahvilajuttu kuulostaa kivalta, vaikka on siinä varmasti hommaakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pakko sanoo et oot ihan oikeessa, must tuntuu kans samalta :D heh nojoo, ol se iha jees sinänsä mut oli siinäkin ne omat hommansa tosiaan. mut luultavasti viel joskus edessä niin ny kun se kerran on ollu ni ei välttämättä enää sillon tunnu ollenkaa työläältä :D

      Poista
  2. Täälläkin odotetaan kauhulla niitä -20 asteen pakkasia, huhuuh! Tuntuu jo nyt että tuolla on aivan liian kylmä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sama täällä päässä! :D oon nyt jo kauheesti miettiny niitä jäätäviä vaatekerrastoja mitä heitän päälle kun se -20 pamahtaa mittariin

      Poista
  3. Pakkasta saa olla vaikka miten kunhan vaan tuo niin kaunis lumi pysyisi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pakko sanoa etä mä kerkesin tykästymään tohon lumeen mikä maassa oli mut no aamulla sato kaatamalla ni eipä enää sitäkään :(

      Poista