31. maaliskuuta 2017

kuukauden suosikit

B I I S I T
Pariisin Kevät - Pilvissä 
Jax Jones - You Don't Know Me ft. Raye 
McBusted - Airguitar 
Jon Bellion - All Time Low

V A A T T E E T & A S U S T E E T & K E N G Ä T
Mun Niket. Mä olen vaan kertakaikkiaan rakastunut näihin! En tällä hetkellä oo halunnu muita kenkiä käyttääkään... (kuva täällä)

M E I K I T & I H ON H O I T O
Viva la Divan contourpaletti. Voi että, tääkin on mun uus rakkaus! Kuva tästäkin löytyy samasta postauksesta kuin kenkienkin kuva. Mä oon nyt tätä myötä alkanut contouraamaan melkeen joka päivä, se on vaan niin kivaa. Ja oon myös muutenkin alkanut aamulla kunnolla panostaa naamaani, hah.
Oriflamen käsivoide. Ja taas löytyy kuva samasta linkistä kuin aikaisemmin. Tästä mä oon todella tykännyt! En edes oikeestaan tarvitse käsivoidetta sen kummemmin, mutta tätä on vaan ihana laittaa - koska se tuoksuu niin saakelin hyvälle. 

R U O K A
Nämä. Nää on niin heaven. Söin näitä just, niin tuli mieleen laittaa tämä suosikkeihin. Heh. Jos ette oo maistaneet, ootte missanneet paljon!

Raejuusto. Oon opetellut syömään tätä, ja tykkään kyl paljon! Toimii salaatin kanssa paremmin kuin hyvin.

M U U T
Niken juomapullo. Ja taas kuva samassa linkissä kuin kengät ja käsivoide, heh. Oon tykästynyt mun pinkkiin juomapulloon erittäin paljon! Tulee kans juotua paljon enemmän vettä, kuin joskus aikaisemmin.
Paremmat elämäntavat. Oon alkanut liikkua paljon enemmän ja syömään paremmin! Ajattelin tästä tehdä myöhemmin postauksen, ehkä ensi viikolla.
Peitto ja tyyny ja sänky. Mä olen nyt alkanut arvostaa tätä pyhää kolminaisuutta. Onko oikeesti mitään parempaa pitkän päivän jälkeen, kuin käpertyä makaamaan sängylle ja katselemaan vaikka Netflixiä tai nukkua päikkärit? Parasta.

2 kommenttia:

  1. Ihania suosikkeja! Nuo Kanaset-renkaat on kyllä niin hyviä ja niiden mukana tulevat dipit kans... ;_; <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :3 ja veit sanat suustani D: tahdon lisää

      Poista