6. kesäkuuta 2017

kuukauden suosikit

B I I S I T
Clean Bandit - Symphony ft. Zara Larsson
Portion Boys - Karjala takas
Miley Cyrus - Malibu
Cheat Codes - No Promises ft. Demi Lovato

V A A T T E E T & A S U S T E E T & K E N G Ä T
Mun nykyinen luottotoppi. Tai ainakin melkein sellainen. Vähän kovempaa kangasta, ja mä niin rakastan tota pitsiä!
Kuntoilukengät Zalandolta. Nää on niin ihananväriset etten mä vaa kestä elämää! Materialismionnellisuus paras onnellisuus - saisinpa euron joka kerta, kun sanon tän... Anyway. Meinasin melkein ottaa jotkut toiset, mut mä rakastuin näihin niin kovaa, että annoin mennä. Enkä oo katunut.
M E I K I T
Uudet siveltimet. Siis, mun oli pakko ostaa vähän jotain uusia siveltimiä. Luomivärejä ja sitten näköjään poskipunaa varten tuli ostettua - enkä mä edes käytä poskipunaa. Itse asiassa aion luultavasti käyttää sitä highlightin laittamiseen, koska miksi ei!




M U U T
Voikukat. Jostain syystä nää on musta tosi söpöjä, mun mielestä selvä kesän merkki. Joo no onhan ne vähän niinku rikkaruohoja, mut silti! Ne on söpöjä, katsokaa vaikka.
Tää postaus tuli vähän myöhässä, mutta viimesen kouluviikon aikana yritin keskittyä vielä viimeisiin kokeisiin. Fysiikkaan käytin eniten aikaa, mutta en oikein päässyt näyttämään taitojani kokeessa. Matikkaa varten en tehny itse asiassa yhtään mitään, ja sain omasta mielestä tosi hyvin pisteitä! Kaikki muutki kokeet meni musta hyvin, voin lähteä kunnolla kesälomalle sen kummemmin koulua miettimättä. Mites kaikilla muilla?

8 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Ja oi noi kaikki biisit on niin hyviä, varsinkin toi Malibu - niiiin ihana kappale <3

    http://millattt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :3 ah, oon ihan samaa mieltä, oon nii rakastunu siihen ettei mitää rajaa :D

      Poista
  2. Munkin pitäisi hankkia lisää siveltimiä, kun osa vanhoista alkaa olla jo aika huonossa kunnossa. Ihana postaus, hauskaa kesää sulle :)

    http://www.lily.fi/blogit/meikkeja-musaa-ja-meininkia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kannattaa! ite päätin tosta noin vaan ostaa :D siveltimiä ei voi koskaan olla liikaa. kiitos, ja kiitti samoin! :3

      Poista
  3. Noi siveltimet näyttää mageilta kun ne on kaikki mustia! Mulla on kanssa aika paljon eco toolsin siveltimiä mutta jaksan aika harvoin pestä ja putsata niitä :D

    http://finnlandsnorsk.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah, itekki tykkään niistä just sen takia :D ostin juuri yhden ecotoolsin siveltimen, ei ole vielä saapunut kuitenkaan. itelläkin on kyllä pesemisessä vähän ongelmia, ikinä en jaksa :D aina se menee siihen "huomenna sitten"

      Poista
  4. Oi että nuo kengät ovat ihanat, niin syötävän söpöt! ♥
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :3 ja i know right, ne on iha täydellisen vaaleenpunaset!

      Poista