15. kesäkuuta 2017

viime aikoina

Pitkästä aikaa vaan tällasta niin sanottua yleistä kuulumispostausta! Mulla on mennyt ihan jees, ja itse asiassa viime viikon perjantaina mä täytin 17. #359päivää till #18! Sinä päivänä mä vaan näin Katrin ja Sanin, sain molemmilta suklaata ja ostin itselleni synttärimässyt. Sekä uuden Tuhkimo DVD:n, koska miksei! Äidiltä sain uuden muumimukin, Muumimamman kuvalla. Vielä erityisesti haluisin Tuutikin, Hosulin ja Nipsun... Ehkä vielä joskus!
Lisäksi tällä viikolla sain mun cocopandan paketin! Tilasin tosiaan setting sprayn ja siveltimen highlighterille - toisaalta musta se ei toimi siinä niin hyvin kuin odotin. Ehkä se on jotenkin liian massiivinen, tai sitten mä en osaa viel oikeaa tekniikkaa sen kanssa. Meikinkiinnityssuihkeeseen oon kyllä tyytyväinen. Eikä maksanu ees paljoa, kiitos NYX että olet olemassa.
Ja ehkä yksi mun koko kesän kohokohdista... Mä sain mun flamingovalot paikoilleen, wooohooo! Okei, äiti ne tonne laitto. Kiitos äiti! Mutta niin, ne näyttää niin söpöiltä. Ei ne lojunutkaan olohuoneen pöydällä kuin 600 vuotta, jatkojohdonkin sain laitettua nopeammin paikoilleen. Eikä kyllä toisaalta siitäkään ole vielä paljoa aikaa. Vielä sisustuksen suhteen olisi toiveena löytää uusi kattolamppu, mutta mun maun tuntien sellaisia ei ole... Ja jos on, se maksaa 600 euroa eikä yhtään enempää tai vähempää. Luku 600 kaksi kertaa, hmh, mikäköhän juttu mulla nykyään on siihen? Ei siinä, kyllä mulla on numeropakkomielteitä ihan tarpeeksi, haha! Onko kellään muulla? Oon itse asiassa ymmärtänyt, että se on aika yleistä.
 Ja vielä loppusilaus! Sain mun kuoret kaikki yhteen paikkaan oikein mukavasti. Aikasemmin oon pitänyt niitä rivissä tossa lipaston päällä, mut sit äiti keksi ottaa ton söpön laatikon käyttöön. Ja koska joku kuitenkin kysyy: mulla on yhteensä 12 kuorta, tuossa on 11 - yksi on tietenkin mun puhelimessa. Lol, voisin joskus ehkä saman tien tehdä postauksen kokonaan mun kuorista. Niitä alkaa nimittäin jo kertymään, ja lisää on tulossa! Itse asiassa saan tänään uudet, sisko osti mun puolesta Turusta. Ja ne kuoret sit on sellaset, jotka tekee kaikista muista kuorista hyödyttömiä. Ne on meinaan niin ihanat ja täydelliset! Okei, ehkä mä rauhotun nyt.

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva kuulumispostaus! Nyxin tuotteet ovat kyllä ihania♥
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :3 ja joo, oon ollut lähes kaikkiin niiden tuotteisiin tyytyväinen, joita oon kokeillu :D

      Poista