5. heinäkuuta 2017

kuukauden suosikit

B I I S I T
Antti Tuisku - Hanuri ft. Boyat 
AronChupa - Llama in my living room ft. Little Sis Nora
Austin Mahone - Lady ft. Pitbull
Galantis - Hunter
Alan Walker - Ignite (instrumental) ft. K-391

V A A T T E E T & A S U S T E E T & K E N G Ä T
Uudet ballerinat. Mun ei varmaan tarvii ees selittää, riittää varmaan että katsotte kuvaa. Mä ja mun pinkit tai vaaleanpunaiset tai mitkä ikinä jutut, i know right!


R U O K A
Jäätelö. Oon taas ymmärtäny, miten ihanaa jätski vaan voi olla. Kiitos lämpimät päivät!

S I S U S T U S
Lamppu. Tai no varjostin. Ollaan siis mietitty jo kauan, että mä tarviin uuden lampun, ja nyt sellaisen mieleiseni löysin! Vielä vaan pitäs saada se laitettua paikoilleen. On siis vähän sellainen pronssisen ja kultaisen sekoitus tuolta sisältä.


M U U T
Kuoret, joiden edessä kaikki muut kuoret kalpenevat. Kattokaa nyt sitä! Mun sisko toi tän mulle Turusta, kun pyysin. Sanoin kanssa samalla, että ei hetkeen tarvii munkaan kuoria hommata - jooh, saa nähdä miten kauan tämä "hetki" sitten kestää. Kuvassa siis siskoni käsi eikä omani, haha.

Munamarkkinat. #vainlaitilajutut. Tämä on siis tosiaan kaksi - tai no periaatteessa kolme päivää kestävä, Karjuteltta meinaan avautuu perjantaina jo. Siellä siis on joitain artisteja, tänä vuonna oli esimerkiks Evelina, Klamydia ja Jukka Poika. Anyway! Muuten kaksi päivää kestävä markkinatapahtuma, jossa on kojuja ympäri Laitilan pientä keskustaa. Tänä aikana on kans romutori, mihin ihmiset tuo jotain kamoja myös myytäväksi. Esimerkiksi vaikka jotain omia vanhoja juttuja, mitä ei enää tarvitse. Itekkin sain sieltä jotain kivaa hankittua! Ja tietenkin karjuteltan ohella myös nuoriso lähtee lauantaina keskustaan juhlimaan - minä kans, ylläripylläri. Juhlittiin samalla Nellin, Veeran, Tanjan ja Sanin kanssa mun synttäreitä. Jostain syystä en osannut tehdä tästä omaa postausta... Niin joo, ja nimitys "munamarkkinat" tulee siitä, että Laitila on siis kananmunakaupunki vähän niinkuin.

5 kommenttia:

  1. Oi nuo kuoret on niin söpöt! *.*

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus! Multa löytyy samanlaiset ballerinat mustina. :D Noi vaaleanpunaiset ovat kyllä söpöt! Jätski on parasta herkkua kesähelteillä <3

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah, samiksia :D kiitti :3 ja niinhä se on! mikää ei oo parempaa ku raikas jätski kuumana päivänä, aah

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista