13. heinäkuuta 2017

uusikaupunki on nätti kesällä

Esimerkiksi Turku ja Hanko on "kesäkaupunkeja" eli vissiin suomeks sanottuna tosi kauniita kesällä. Nii on musta Uusikaupunkikin, tai itse asias melkein kaikki vähintään veden lähellä olevat kaupungit.

Olin tosiaa Ukissa eilen, koska mulla oli töitä Tokmannin edessä. Joo, myyn vihanneksia ja marjoja siis tosiaankin. Sen jälkeen mä sitten lähdin käppäilemään Pakkahuoneelle, eli lähdin iltatorille.



Ukin iltatorista tulee vähän mieleen joku munamarkkinoiden ja romutorin sekotus. Oli aika paljon kaikkia pieniä kojuja, oli paljon lapsiakin myymässä vanhoja leluja ja sen sellaisia. Mun mielestä kuitenkin iltatorissa parasta on se, että ne on venesataman vieressä.
Ja tottakai mun oli pakko saada jätskiä, kun oli niin kuuma ilta. Yllättävän lämmin itse asiassa, oisin ajatellut, että ilma ois jo vähän jäähtyny seitsemään mennessä mutta ei. Noh, onneks heti kotiin päästessä pääs kylmään suihkuun.
Vielä viimeseks: mp mun pökät?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti