3. heinäkuuta 2016

so much strawberries












Onko kesässä oikeesti mitään parempaa ku mansikat? Mä vastaan kaikkien (mansikanystävien) puolesta: ei! Mikään ei vaa kesäpäivänä maistu paremmalta ku tuoreet mansikat, ainakaan mun mielestä. Musta tuntuu, että mä voisin syödä niitä vaikka kokonaisen ämpärillisen ja silti haluisin lisää, haha. Kaiken kruunaa se, että mulla on huomennakin vielä vapaata töistä. Mikä tarkoittaa myös sitä, että mulla on koko päivä aikaa syödä mansikoita - taas vaihteeks.


2 kommenttia:

  1. Oi, mansikat on kyl niin hyviä! Toivottavasti ehtisin jossain vaiheessa kerätä niitä pakkaseenkin syksyä varten...

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. veit sanat suustani! :D pidän sormet ristissä sun puolesta et ehdit koska mansikat syksyllä, ah..

      Poista