7. heinäkuuta 2016

ei isolla kirkolla vaan pienessä kahvilassa





Kävin tänää mun kahden kaverin eli Sanin ja Katrin kanssa katsastamassa yhen uuden kahvilan keskustassa. Sen nimi tais olla Kahvila OHO, ja voin sanoo, että on kyllä söpö pieni paikka! Mun oli aivan pakko maistaa tota niiden suklaakakkua ja ei ollu kyl huono ajatus. Puhuttiin sitten että tänne pitää tulla joskus toisteki. Käytiin kanssa kattelemassa vaatteita kahessa viereisessä liikkeessä. Kaikkee kivaa kyllä löysin, mut mitään en ostanu, mutta teinipeilin ja samal ootdn kerkesin ottamaan sovituskopissa.












































Kaikki vaatteet mun päällä tuossa ylempänä olevassa kuvassa on Seppälästä, paitsi kengät on tietenki Adidaksen. Mun ihanat luottotennarit! Ja myös tossa vasemmassa alanurkassa näkyy mun "jumppakassi" mitä käytin tänään kyllä ihan reppuna. Se on muuten Antti Tuiskun mallistosta, ja nii on mun pökätkin, joihin rakastuin ensisilmäyksellä. And that kids is how i met my pants.





Sani ja Katri tuli myös käymään mun työpaikalla ja ne jäi viettää sinne mun kanssa aikaa, kun ei asiakkaita oikeen näkyny. Ne sitten päätti kans käydä kaupassa (ehkä osittain mun vihjailujen takia) ja tuoda mulle kanakolmioleivän, koska mun yhtäkkii alko tehä niitä mieli ihan sikana... Pakko sanoo, että vaikka tää oli tosi syksymäinen päivä ja sato melkeen koko ajan, oli siitä huolimatta iha kiva päivä. Päätettiin kans kavereiden kanssa että mennää vielä joku päivä ihan ajan kanssa Studio25:seen katsomaan vaatteita, kun tänään oli aikaa vaan ehkä puoli tuntia. Olisi varmaan ollu enemmänkin, ellen ois koittanu jotai mekkoo ja haalareita mun päälle siinä toisessa kaupassa. En ostanu niitä, koska mekko oli aivan liian pitkä ja haalareissa oli must tosi outo selkäosa. Mun puolesta joku muu saa ne sieltä viedä. Ja tuol muuten taitaa sataa vieläki.

2 kommenttia:

  1. Onpa herkullisen näköinen kakku! :-)

    http://jasmminemaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, voin sanoa, että se oli kuin pala taivasta! :D

      Poista