1. maaliskuuta 2017

munkaltanen aamupala

Tosiaan, eka tunti tänään meni siinä, että istuin terveyskeskuksessa laboratorion ulkopuolella odottelemassa vuoroani. Sitten mä menin piikitettäväksi, ja kävin kaupassa. Muistin, et verikokeet on aina ihan jäätäviä, mut ei se ollut läheskään niin paha kuin luulin. Olin meinaan aivan hermona siellä ulkopuolella, vaikka oon käynyt siellä jo tuhat kertaa, hah! Oli kyllä sinänsä aika jäätävää olla aamulla syömättä, mutta sain nousta sängystä vasta vähän vaille kahdeksan ja siitä mä oon ilonen. Kuten tuosta juomasta ja leivästä, ne on ihan mun lempparit ja osa mun elämän pyhää kolminaisuutta suurin piirtein. Mitenkäs muiden aamu on alkanut?

2 kommenttia:

  1. Haha, täällä toinen, jonka muistiin jää lähinnä verikokeiden jäätävyys :D

    riikkka.blogspot.fi

    VastaaPoista