18. tammikuuta 2017

kokeita, sisustushaaveita ja puhtaiden lakanoiden ihannointia

Ja taas laitan kuvia talvimaisemista, mut se ei varmaan haittaa. Mä ainakin tykkään siitä, miltä kaikki näyttää tähän aikaan vuodesta. Noniin, mulla on ollut tällä viikolla kaks koetta. Eilen oli mantsan koe, maanantaina hissan, Ja alle kahden viikon päästä onkin jo koeviikko... Mulla on taas sellaset 7 koetta, mut eiköhän se siitä. En aatellu lukea kauheesti, mutta mä luulen, että on pakko alkaa kertaamaan matikkaa, se tarvii eniten mun huomiota nyt.
     Oon tänä päivänä selannut kauheesti Ikeaa ja Jyskiä, muhun on nimittäin iskenyt ihan hirveä sisustusvimma! Päätin, että tässä pian voisin hankkia vaaterekin. Oon todella kauan halunnut sellasen, ja sille ois oikeesti jotain käyttöäkin mulle. Hmm, haluisin kyllä kans lisää kynttilöitä... Pitäneekin kattoa, millon pääsen ostoksille.
Ja vielä yksi juttu! Vein mun peiton ja tyynyn tuulettumaan, teen läksyt tämän postauksen kirjoittamisen jälkeen, meen suihkuun, vaihdan lakanat ja sitten mä vihdoin ja viimein pääsen nukkumaan. Viileissä, puhtaissa ja ihanissa lakanoissa! Haluisin kyllä uusia pussilakanoitakin, damn...

6 kommenttia:

  1. Ihana banneri sun blogilla ♥ Mikään ei kyllä voita sitä fiilistä, kun petivaatteet on tuulettunut pakkasessa ulkona ja sitten laittaa puhtaat lakanat! :)

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :3 sinäpä sen sanoit, musta se on yks kivoimmista asioista koko maailmassa kun vaihtaa lakanat :D

      Poista
  2. Tosi ihana banneri ja nimi sun blogilla! Itelläkin alkaa koeviikko torstaina ja alkaa jo pikkuhiljaa stressaamaan... :D Puhtaat lakanat on kyllä parasta! Liityin lukijaksi, tosi kiva blogi :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon!! <3 mulla alkaa viikon päästä maanantaina D: pitää kyl alkaa tekemään jotakin... ja niinhän ne on :3

      Poista
  3. Kaikki näyttää kyllä niin ihanalle talven aikaan! :) Ja raikkaat petivaatteet on kyllä parhautta haha!

    aveclotta.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä! talvi saa kaiken näyttää jotenki tosi taianomaselta :D ja niinhän ne onkin

      Poista