28. tammikuuta 2017

sisustusunelmia

Oon viimeisten viikkojen aikana viettänyt todella paljon aikaa nettikaupoissa. Sekä vaate- että huonekalukaupoissa. Siitä yhtäkkiä sain inspiraation tehdä teille postauksen, missä kerron tai no enemmän näytän ku kerron, että miten sisustaisin mun asunnon! Kaikki tuotteet on Ikeasta, ellei toisin mainita!
Aloitetaan kodin sydämestä, eli keittiöstä. Mun keittiö ja ruokailutila-asiat olisi aika vaaleet, tietenkin siellä jotain väriä pitää olla, mut pääasiassa vaalea. Maljakossa olis aina kukkia; oikeita tai epäoikeita! Ja tottakai nyt ikkunalaudalla pitää olla kasveja - tietenkin pinkeissä ruukuissa. Muumiastiat laitin tähän kuvaan siksi, koska mä haluisin niitä aivan hirveesti. Tarkotan, että mulla ei melkein muunlaisia astioita olis kun vaan niitä, hahhah! Oon vaan tosi ihastunut Arabian Muumi-aiheisiin astioihin. Mulla onkin jopa 5 muumimukia ja tahtoisin paljon lisää, kulhoja samaten. Verhot valitsin sen takia, että ne on niin söpöt! Toisaalta ehkä sopis paremmin makkariin, en tiiä. Ainiin, kynttilälyhty on Iittalan. Mä vaan rakastan noita Kastehelmi-kynttilälyhtyjä yli kaiken.

Seuraavaks olohuone. Olkkari olis aika tumma, kuten huomaatte. Mutta tietenkin nyt sielläkin olisi jotain pinkkiä; kynttilän muodossa tällä kertaa! Kyllä siellä jotain muutakin olisi luultavasti, mutta näihin kaikkiin ihastuin ensimmäisenä. Oon kans ollu aina siinä uskossa, että mun asunnon olkkarissa pitäs olla joku iso kasvi - ja siinähän se on. Sekä sitä mieltä oon aina ollut, että sohvan pitää olla tumma.
Viimeisimpänä muttei tosiaankaan vähäisimpänä makkari! Kuten huomaatte, se olis sellanen pinkki-valkoinen-musta-räjähdys lähinnä. Ihanat vaaleenpunaiset pussilakanat on H&Mstä! Tietenkin mun makkarissa olis yks iso peili ja yksi pieni; toinen seinälle ja toinen pöydälle. Sekä se asia, mitä olen kuolannut jo kauan: vaaterekki! Ja makuuhuoneessakin jossain taas Iittalan vaaleenpunaiset Kastehelmi-kynttilälyhdyt ja tonlaisia kasveja tuossa kukkajalassa. No, herättääkö mun ideat teissä lukijoissa mitään ajatuksia?

4 kommenttia:

  1. R-A-K-A-S-T-A-N! Ihania kollaaseja ja tottakai sitä pinkkiä ja kasveja *.*
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meillä on sit ihan sama maku siinä tapauksessa! :D kiitoos :3 pinkkiä ja kasveja ei voi jättää pois, must have

      Poista
  2. Ihania kollaaseja, mä tykkään erityisesti kasveista ja puun omasta väristä! Kasveja en tosin voi ottaa, koska kissat syö meillä tekokukatkin. Ehkä sitten joskus...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :3 itekkin oon joo aina tykänny perus puunväristäkin, se on musta vaa sellane tosi ajaton :D menee aina vaikka missä. oi, harmi D: ehkä vielä joskus! itselläkää ei kyllä tällä hetkellä oo yhtäkään kasvia mun huoneessa, mut pian varmaan on

      Poista