5. tammikuuta 2017

on kyllä niin fakin kylmä

Mä oon nyt löytänyt rakkauteni kynttilöihin. En oo oikein koskaan ollut kynttiläihminen, mutta kyllähän sitä ihminen muuttuu. Tälläkin hetkellä mun huoneessa palaa jopa kolme kynttilää. Toisaalta pakko ihmetellä, miten vasta nyt oon innostunut niistä niin paljon, nimimerkillä mun huoneessa on aina todella kylmä. Nytkin tärisen vähän kun tätä kirjoitan, oivoi... Kyllä se tästä.
Nojoo, mutta nyt haluun kertoo mun kuulumisista! Oon viime päivät lähinnä vaan löhönnyt ja koittanu kerätä voimia kouluun. Sinänsä kyl ootan koulun alkamista, musta tuntuu et mulla ei ole minkäänlaista elämää ilman sitä... Ehkä pitäs alkaa sosiaalisemmaks. Eikä vaan olla himassa kattomassa Netflixiä. Nojaa, on kerranki loma niin otan rennosti! Oon nyt tosiaa viime aikoina kattonu "Moderni perhe"ttä ihan sikana ja voitte kuulla varmaan mun riemunhuudon, kun 7. kausikin tuli vihdoin. Olin just sillon vielä kuudennessa kaudessa, mutta nyt kiidän seiskakauden lopussa. On tosi hyvä sarja kyllä, jos joku haluaa katsoa niin suosittelen! Hiljennynkin tästä katsomaan vähän lisää ja tunnelmoin tässä mun minikynttilämeressä.

2 kommenttia: