28. helmikuuta 2017

kuukauden suosikit

B I I S I T
koska youtubepalkin tekeminen ei jostain syystä onnaa, tässä linkit anyway:
Raaka-Aine - Miehen työ
Hank Solo - Paska sydän

V A A T T E E T
Sporttivaatteet. Oon nyt tunnustanut rakkauteni sporttivaatteisiin, joita minulla ei toisaalta paljon ole. Mutta pian ehkä alkaa olla, heh!

M E I K I T
NYX Lingerie 08 Bedtime Flirt. Tää on niin, niin ihana! Tosi ihana sävy mun mielestä, olin tosiaan tätä aika kauan kuolannut.

N E T F L I X
The Age of Adaline. Otin itseäni niskasta kiinni ja katsoin tämän leffan! On jo pidemmän aikaa pitänyt, mutta en vaan ikinä saa aikaseks katsoa mitään - paitsi Frendejä ja Himymiä... Nojoo! Mut oli todella hyvä elokuva, ja itkin jostain syystä aika paljon. En kuitenkaan niin paljon kuin silloin kun kävin katsomassa Tähtiin kirjoitettu virhe, se on itkettävin elokuva, minkä oon ikinä nähnyt.
Family Guyn 14. kausi. Katsoin heti kun tuli! Tykkäsin, odotan jo uutta. Toisaalta tämänkin ilmestymisessä meni aikaa... Noh, hyvää kannattaa odottaa.

R U O K A
Rapidon hampurilainen. Mä oon vissiin jo ylistänyt tätä hampparia täällä ihan tarpeeksi - mutta kun se vaan on niiiiin hyvää!
Ainon Ihana Maitosuklaa. Tässä kuussa erityinen suosikki, koska söin allanäkyvän määrän jätskiä ihan yksin ja katselin Himymiä. Best night of my life!
M U U T
Yksin vietetty aika. Mä olen nyt alkanut tosissani vaalia niitä iltoja, kun oon yksin ja vaan yksinkertasesti. Parasta koulupäivän jälkeen ja vielä parempaa koulu- ja samalla salipäivän jälkeen.
Jättitilaus. Tai mulle jättitilaus, joka on itse asiassa ensi viikon ja samalla ensi kuun juttu, mutta kuitenkin! Siitä lisää myöhemmin...
Uusi banneri. Mä sain idean tohon keskellä yötä! Mun mielestä toi on todella kiva ja hyvin onnistunut. Ja see what I there, wait- ja tiara-sanojen kanssa? (Vihje: Frendit) Mun tyylinen on ainakin, heh. Mitäs pidätte?

4 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Hank Solon Paska sydän on niin ihana kappale <3 Toi uus banneri on hieno! :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja niin onkin!! kuuntelin sitä samaan aikaan kun kirjotin tätä :'D ja kiitoksia :3

      Poista
  2. Kiva postaus! Kannattaa katsoa sellanen leffa kuin me before you- se vasta laittaakin itkettään :D Sairaan ihana elokuva! Toi tähtiin kirjoitettu virhe on myös ihana ♥

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! joo, oon kuullu et se menee samaan kategoriaan ku toi tähtiin kirjoitettu virhe :D pitää laittaa se siis mun "pakko katsoa" -listalle! ja niinpä onkin, voi hitsi pitäsköhän sekin katsoa uudestaan...

      Poista