9. helmikuuta 2017

fysiikkaa ja matikkaa, juuri oikeenlaista kemiaa

Heh, see what I did there? Sain just äsken mahtumaan lukion pyhän kolminaisuuden otsikkoon. Oon ilonen, koska saatiin graafiset/symboliset/mitkä ikinä laskimet koko matikan ryhmä! Mun mielestä tää on tosi hieno ja tietenkin myös tosi hyödyllinen. Saatiin tämä ja lisenssi kaupan päälle musta hyvään hintaan. Toisaalta vähän jänskättää miten opin tota käyttämään, mut oon kanssa tosi innoissani! Mun kakkosluokkalainen frendi sanoi, että tuota oppii käyttämään noin viikossa, more or less.


Ainiin, ja mulla oli muitakin uutisia. Mä oon päättänyt, että nyt kun mulla on tässä jaksossa sekä matikkaa että fysiikkaa, alan panostamaan molempiin. Teen joka kerraksi läksyt ja oikeesti yritän ymmärtää kaiken ja jos en, opin toivottavasti ymmärtämään kurssin edetessä. Mä päätin, että nostan molemmissa mun numeroa! Mä muuten pääsin mun tavoitteeseen, sain matikan kokeesta 6½, mihin tähtäsinkin. Tästä on vaan suunta ylöspäin, alaspäin en enää suostu menemää. Meillä on kyllä menossa geometriakurssi ja siinä en oo koskaan haka ollut, mutta eiköhän se tästä. Ja fysiikassa lämpö... Noh, pitää vaan tehdä paljon töitä.
Mä ajattelin myös, että tuunaan vielä tota kantta jotenkin. En oikeen tiedä vielä, miten... Ehkä mä vielä jotakin keksin! Joka tapauksessa, laskin, mä luulen että tämä on kauniin ystävyyden alku.


4 kommenttia:

  1. Tsemppiä! Matikka ja fysiikka oli mulla ne kaikista haastavimmat aineet, enkä kyl vieläkään osaa ollenkaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, sitä tarvitaan! :D ne ei kyl todellakan oo mitään yksinkertasimpii aineita, joten en kyseenalaista - vähä jännittää mite tulee menemään :S

      Poista
  2. Voi kauhea, ei käy kyllä kateeksi :o Onnea matkaan, toivottavasti selviydyt!

    sanasokkelossa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, kiitoksia :D enköhän mä - tai ainakin toivon niin!

      Poista