26. helmikuuta 2017

viimeisimpiä hankintoja

Viimeisen viikon aikana mä olen hyppinyt Turussa jopa kaksi kertaa. Eilen ja sitten viikkoa aikasemmin lauantaina. Eilen mä jopa sain kahmittua jotain mukaani, mut sitä edelliskerralla vain yhen tuotteen. Mä oon tunnetusti erittäin hyvä laittamaan rahaa palamaan, joten mun sietäis saada joku palkinto tästä hyvästä!
Ostin jopa 3 tuotetta NYXiltä! Tai no, äiti sponsoroi mulle tuon luomiväripaletin silloin viime viikolla. Mulla on tosiaan jo Sex Bomb-paletti ja tykkään siitä, joten päätin ottaa tuommoisen sen kaveriksi! Pitäs muutenkin ostaa enemmän NYXin luomivärejä - ja luomivärejä muutenkin. Mä jotenkin tykkään niistä. Niin ja tietenkin mun oli pakko ostaa mun pitkäaikainen päiväuni: Lingerien sävy 08 eli Bedtime Flirt. Toinen päiväuni on 09 Corset, jonka tälläkin kertaa jätin kauppaan, mut ens kerralla sitten! Ja ostin kans tosiaan tollasen conceal correct contour -paletin. Päätin, että koitan kuinka hyvin toi peittää ja harjoittelen kans contouria tolla, heh.
Ja tässä viimeinen hankintani, jonka löysin Ginasta. Ihana kukallinen bombertakki! Tää on tosi ohut, joten sopii hyvin kesätakiksi. Mulla on siis ennestään jopa yks perusmusta bombertakki, ja haluisin vielä pinkin ja ehkä vielä jonkun muun kuviollisen.... Who knows! Mä melkein jätin tämän kauppaan, mut sit ajattelin, että takkeja mulla ei oo todellakaan liikaa ja ei ainakaan tällasia ohuita. Tulee varmasti käyttöön, siitä ei ole epäilystäkään. Entä mitä te tämän postauksen lukijat olette viime aikoina ostaneet? 

6 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia, toi bomber etenkin! Niin kivan kesäinen :)

    Hei, mitä oot tykännyt Nyxin luomivärien laadusta? Onko kuinka pigmenttisiä esimerkiksi? Muakin houkuttaisi ostaa niitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :3

      kyl mä niistä oon tykännyt ihan! musta sopivan pigmenttisiä, ei tarvitse jäätävästi niitä värejä laittaa että jotain näkyisi :D hintojensa väärti.

      Poista
  2. Niin ihania juttuja! Tuo Lingerie houkuttelis itteeki kovin, harmi että täällä päin ei myydä Nyxiä :(
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :3 oih, ehkä jossain isommassa kaupungissa lähellä? D: itsekin haeskelen niitä raisiosta ja turusta :D ja tietenkin on aina olemassa nettikaupat. ite oon ajatellu tilaa sen corsetin netistä mut katsotaan nyt!

      Poista
  3. Onpa nätti bombertakki! <3 Tossa NYX:in luomiväripaletissa on ihanat sävyt. Mä tykkään NYX:stä, sen tuotteissa on hinta-laatu -suhde kohdillaan. :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih eikös olekin! jooh, oli ihan pakko ostaa kun näin siinä ton yhden vaaleanpunaisemman sävyn :D mä voin myös allekirjoittaa ton, NYXin meikit on hyviä niiden hintaan nähden. :3

      Poista