21. helmikuuta 2017

talvipäivän piristys

Kun aamulla heräsin, sain melkeen sydärin. Sato lunta ja maa oli ihan valkonen! Mä kun meinaan jo aattelin, että talvi on lopuillaan ja kevät alkaisi... Noh, ei tarvinnut ainakaan astua ulos onneksi, kun on lomaa. Olin tänään yksin himassa, joten mun kaveri Tanja tuli mun seuraksi. Yritettiin keksiä tekemistä ja syömistä ja sitten mä sain kuningasidean: tehdään joulutorttuja! Oli muuten ihan sairaan hyviä, kuten aina. Talvipäivän pelastus sanoisin. Oon muuten myös ylpee mun eilispäiväsistä saavutuksista: mä siivosin mun huonetta ja nyt tää ei enää oo niin pommin jäljiltä kuin aikaisemmin; ja kaiken lisäksi sain jopa vähän treenattua himassa. Tänään mun pitäisi mennä vähän pyöräilemään, ja ehkä taas illalla tehdä jotain musiikin tahdissa. Mä oon oikeesti tosi ilonen, kun oon löytänyt motivaatiota liikkumiseen! Ees johonkin on motivaatiota, hah.

3 kommenttia:

  1. Voih, olispa mullakin motivaatiota liikkumiseen.. Oi joulutorttuja, näyttää paremmilta kuin omat yritykset niitä väkertää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä voin antaa sulle vähän mun motivaatiota! :D kiitos :3 en mä kyl osaa paljo muuta tehdä sitten noide lisäks :D

      Poista
  2. totta! ja miksei vaikka kesälki :'D heh.
    niin kyl onki, viel ku ittee laiskottanu vähä koko viime vuoden ni ny alkaa ees johonki tulla jotai paloo :D tsemppii kirjotuksiin, hyvä ettei maistu iha puulta sekää :D

    VastaaPoista