8. helmikuuta 2017

iltojen rentoutumishetket best

Parasta just nyt on yksinäiset illat mun huoneessa peittojen ja ruoan keskellä katsoen Netflixiä. Varsinkin pari päivää sitten, kun rentouduin soijarouhe-makaroni-sekotuksen ja kahen ruisleivän ja yhden kaakaomukillisen kanssa. Ja tietenki mä katoin Frendejä samalla! Laatuaikaa itteni kanssa parhaimmillaan. Eilen meikäläinen oli jopa taas salilla, ja söin kans sen jälkeen aika tuhdin iltapalan. About yhtä tuhdin tai ehkä enemmänkin kuin tuon kuvassa olevan, vain pari yksityiskohtaa muuttui, hahhah. Ei mulla ollut sen kummempaa asiaa tänään kuin että vaalikaa niitä hetkiä kun saatte vaan olla yksin ja rentoutua. Se on vaan nii parasta ain välillä kun ei tarvitse puhua kellekään, ja voi vaan olla ja nauttia vaikkapa sarjoista tai youtubevideoita. Voitte siteerata mua, true story!

2 kommenttia:

  1. Oon niin samaa mieltä, yksinäiset hetket silloin tällöin on parhautta! ♡
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista