25. joulukuuta 2016

joulu on taas





Hei ihmiset ja hyvää joulua! Heräsin kahdeksalta niinkuin viime vuonnakin ja vaivoin pärjäsin ees hetken mun neljän tunnin yöunilla. Nukuin itse asiassa päikkäreitä pitkin päivää ja samalla mun siskot ahersi keittiössä... Oon ehkä vähän saamaton tai jotain. Tuli syötyä, vietettyä aikaa perheen kanssa ja tietenkin avattua lahjoja! Mä sain eilen kivoja lahjoja, itse asiassa vaan kaksi - ja plussana tämä läppäri tietenkin. Mutta laatu korvaa määrän. Sain ton kangaskassin mun siskolta, se toi sen tuliaisena Vietnamista, jossa eleli 3kk vaihdossa. Mä en ois koskaan osannut kuvitella, että joku kangaskassi ois noin hyvin vanginnut mun luonteen, hah.
 Toinen lahja oli tää äidiltä saamani korurasia tai mikä onkaan, kai tonne vähän kaikennäköstä voi laittaa tietenkin. Pitää vaan eka keksiä, että mitä siinä alan säilömään. Ehkä mä vien sen vessaan ja alan säilyttää siinä mun huulipunia, ne ei meinaan oikeen mahdu enää niiden tänhetkiseen paikkaan. Sanoisin, että tää korurasia on yhtä paljon mun näkönen kuin toi kangaskassikin!

Vielä pitäs huominen jaksaa tätä kaikkea jouluhässäkkää. Meille tulee jopa vieraita! Kolmen maissa, pitäs siihen mennessä herätä. Noh, ehkä mä jopa jaksan repästä ja herätä aikasemmin kuin puoli yhdeltä, millon oon varmaan joka päivä eilistä lukuunottamatta heränny. Mutta nojoo, hyvät joulut vielä tosiaan kaikille ja samalla hyvät yöt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti