29. joulukuuta 2016

shoppailua jonkun closerin remixin tahdissa

Olin siis taas vaihteeks eilen Turussa ja Myllyssä. Ylhäällä artsy - tai no tarkotus oli - kuva Fölistä, kun ollaan matkalla Myllyyn kuomani Julian kanssa. Hah, kerrankin mainitsin eri nimen kuin aiemmissa; viime shoppailureissupostauksissa on musta molemmissa ollut Sani mun kaverina. Tosiaan. Myllyssä käytiin muutamissa kaupoissa, puoli kahdestatoista puoli viiteen juoksenneltiin siellä. Musta tuntuu, että tällä kerralla mä oikeesti löysin kaikkea kivaa! Mä ostin ne ihanat nilkkuritkin, joista mainitsin jotain juurikin edellisessä shoppaustekstissä.
Nilkkureiden lisäksi ostin myös v-kaula-aukkoisen t-paidan ja hupparin H&M:ltä. Itse asiassa H&M liittyykin otsikko. Siellä tosiaan soi remix Closerista ja me laulettiin Julian kanssa sitä siellä, haha.
Tän jälkeen päätettiin mennä syömään, ja ruokapaikan valinta oli vaikea. Meillä oli vaihtoehtoina Hese, Tsiken ja Rapido. Päätettiin mennä Rapidoon ja se oli kyl päivän paras idea! Mä rakastuin siihen ruokaan. En ois koskaan uskonu et sanoisin tän, mutta oisin voinu mennä pelkästään sen pihvin kanssa naimisiin... Kuka miestä tarvii ku on ruoka? Mut pointti oli se, et yleensä en oikein syö muita kuin kanahamppareita kun en niin välitä punaisesta lihasta. Mut tuolla Rapidossa ruoka oli oikeesti tosi hyvää, toivottavasti pääsen pian uudestaan!
Syömisen jälkeen käytiin Ginassa, Seppälässä, Lindexissä ja vaikka missä. Ginasta löysin itselleni kaksi ihanaa toppia nyörityksellä mustana ja harmaana, Vero modasta napittoman mustan neuletakin ja Lindexistä ihanan sinisen korun! Materialismionnellisuus paras onnellisuus, niinku mä aina tuppaan sanoa.
Kun oltiin tultu Myllystä, hengattiin hetki Hansassa ja istuttiin ulkona juttelemassa katsellen samalla valoja. Mä niin tykkään tosta kävelykadusta, kun siellä on jouluvalot! Näyttää ainaki mun mielestä tosi kauniilta. Lähdin puoli seiskan bussissa takaisin kotiin Laitilaan, ja mä nukuin jopa hetken ku väsytti niin paljon. Shoppailu on rankkaa puuhaa, mä sammuin illalla mun sänkyyn ku saunalyhty!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti