17. joulukuuta 2016

uusi perheenjäsen: ASUS Zenbook UX305CA

Todettuani HP:n olevan mulle epäsopiva, aloin katsomaan jotain toista konetta vähän aikaa sitten. Päädyin siihen, että tahdon joko Applen Macbookin tai Asusin Zenbookin. Vietin tarpeeksi aikaa kaikkien youtubessa olevien arvostelujen kanssa ja etsin myös videoita, joissa näitä kahta vertailtiin keskenään. Kuitenkin Zenbook vei mun sydämen, nimenomaan malli UX305CA. Verkkokauppa.comista malli oli loppu, mutta sitten Jimms pelasti mun elämän, kun huomasin siellä olevan näitä vielä! Aikainen joululahjani saapui myös luonnollisesti ajallaan tänne. Ja kaiken lisäksi nyt voin elää rauhassa, kun sekä pöytäkone että kannettava on molemmat Asusin ja vielä Jimmsiltä, haha. Ja tiedän mitä ajattelette, jep, mun oli pakko heti muuttaa valikon väri sinisestä pinkkiin. Pitihän mun se tehdä, suojakotelokin on vaaleanpunainen! Nojaa, joskus musta tuntuu, että kaikki mitä omistan on aina pinkkiä tai mustaa nykyään...
Voin ihan sanoa, että oon jo nyt ihan ihastunut tähän, enkä enää mistään hinnasta vaihtaisi! Ellen saisi vielä parempaa Zenbookia vaihdossa jostain syystä, mitä ei kyllä tule tapahtumaan ja hyvä niin. Tämä on nimittäin mulle just hyvä. Parasta tässä on kyllä 10 tunnin akkukesto ja keveys (painaa n. 1,2 kg), joten kaltaiselleni lukio-opiskelijalle UX305CA on erittäin hyvä. Voisin selittää tähän ummet ja lammet tästä koneesta, ihan tylsistymiseenne asti - uskokaa pois - mutta en sitä tee. Jos joku siellä etsii itselleen hyvää kannettavaa, voin lämpimästi suositella tätä! Esimerkiksi Jimmsin sivuilta voi lukea kaiken tarpeellisen tästä koneesta, tai sitten suoraan Asusilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti