31. joulukuuta 2016

kuukauden suosikit

B I I S I T


V A A T T E E T & A S U S T E E T
Nyöripaidat. Oon ehkä jo vähän myöhässä trendien osalta, mut on ihan rakastunut näihin! Varmaan siks, koska ne näyttää musta hyvältä mun päällä.

M U U T
Tämä rasia. Näkyy siis alla. Tää kuului mun mummulle, joka kuoli pian 4kk sitten. Rasia oli ja on vieläkin musta varmaan kaunein esine, minkä oon koskaan nähnyt. Muistan, kun mä aina ihastelin sitä mummulassa. Ja mummu joskus sanoikin, että ehkä sitten kun hänestä aika jättää, mä voin saada sen. Ja nyt se lepää tuolla mun hyllyllä.

Kuoret. Tilasin Wishiltä vähän aikaa sitten kolmet kuoret, ja ne kaikki on itse asiassa mun tän kuun lemppareita! Noista kolmesta jos pitäis vielä erikseen valita, niin varmaan toi Absolut Vodka on parhain - vaikka se teksti on aika kulunut... Mutta mä koitan keksiä jotain, mikä pelastais sen.



Shoppailupäivä. Josta siis tein viime postauksenkin siis! Miksipä ei ois mun suosikeissa, yhdistyy moni mun lempiasia: matkustus bussilla - jostain syystä tykkään mennä kaikilla julkisilla - ja näin mun kaverin pitkästä aikaa, ja vielä kirsikkana kakun päällä se mahtavin juttu: shoppailu! Mä olin myös tosi tyytyväinen mun ostoksiin, joten sitä suuremmalla syyllä tää on mun suosikeissa.
Joulu. Viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä. Tietenkin joulussa on aina sitä jotain. Kirjoitin pitkät pätkät mun joulusta tässä postauksessa, joten en ala tylsistyttämään teitä yksityiskohdilla tässä, hah.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti